can dündar'a silâhlı saldırı düzenlenmesi

  • Silahlı bir vatandaş üç metreden üç kurşun atmış ve ne hikmetse hepsi yere isabet etmiştir.

    Yine birileri algı operasyonu peşinde bakalım altından ne çıkacak.


    Edit: evet 3 oldu polisimizi askerimizi yurt dışına şikayet eden vatan hainine arka çıkan. Yok mu artıran ?

  • Evet can Dündar vatan haini çok kötü tu kaka. AKP ve reis çok iyi millet sevdalısı. Ahmet Davutoğlu da paralel.

  • 5 yıl yemiş kansız imansız. Yeter mi? Yetmez.

    Edit: silahlı saldırıyı yapan kişi 2 metreden atış yapmış bir kaç el, ya mermi kuru sıkı ya da Dündar efendi çok ulvi birisi bir tane mi isabet etmez :D

    Nerden tuttunuz lan bu adamı iyi oyuncu hiç belli olmuyor :))
    https://youtu.be/ashyZuYPuv0

  • iyi tiyatro çekmişler ama keşke biraz daha inandırıcı olsa. Ha bu arada artık su zihniyeti bıraksın sol görüş ulan ne desek tayipçi oluyoruz malmısınız siz lan tayyip paronoyası var sizde bizi suçlayıp durmayın mal mal.

  • 1-"Meczup" deyip olayı hafifletme
    2-Habere yayın yasağı
    3-Kendine saldırtmadığı ne malum?

    Daha neler duyacağız ?

    Adamlara verilen cezaya göre:
    1-MiT tırları haberi doğrudur
    2-Tırların yükü haberde yazdığı gibi silahtır
    3- TR'de habercilik yasaktır!

  • Mit tırları haberi doğrudur ancak söylenildiği gibi mit tırıdır bunlar devletin istihbarat servisinin yolladığı tırı çekmek ve bunu haber yapmak suçtur.Zira bu devletin güvenliği ile alakalı bir durumdur.
    Türkiyede habercilik yasak değildir vatan hainliği yasaktır,istihbaratın yaptığı bir operasyonu kaydetmek açığa çıkarmak suçtur zira bu adı üzerinde istihbarat.

    Bu tür habercilik ! tüm devletler tarafından aynı tepkiyle karşılanıyor zira bu devlete zarar veriyor.

  • vatan hainini korumak için kendini feda etmiş gibi yapan kahpeler de ayrı komik, ayrıca biri sözde milletvekili :D
    ulan bari adamın silahı tuttuğu eli serbest bırakmasaydınız.
    bi organizasyon yapıyorsunuz madem, adam gibi yapın da yiyek amk.

    http://galeri.omusozluk.com/k/3558/ + can dündar'a silâhlı saldırı düzenlenmesi

    galeri (2)

    sessiz
    2016-05-07 20:54:01
    rasim kütah ozanyali
    2016-05-07 00:38:50

    bizi takip edin

    omü sözlük © 2015


    birtakım şeyler: iletişim - - -